Life, the Universe and everything according to Me!

Life, the Universe and everything according to Me!
(>")> <("<)

torsdag 21 januari 2010

Magsjuka

Nu skulle man ju kunna bli religös. Tydligen så läste Gud mitt inlägg från igår och bestämde sig för att ge mig magsjuka så att jag tappar några kilo.
Tack ska du ha!
Ångrar mig direkt dock. Det finns ju fasen inget värre än magsjuka. Men, men... får väl hålla tummarna att jag tappar nåt hekto på kuppen så att man inte legat döende förgäves.

Nåväl!

Och jag som har så sjukt mycket att göra. Bland annat gå och handla ny kattmat om jag tyder Bibbis mördande blickar rätt.
Får väl springa ner på Konsum mellan ett kräk skåv.

Nu blev det plötsligt Svante Turesson på tvn. Måste akut springa och kräkas igen!!

to be continued...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar