Life, the Universe and everything according to Me!

Life, the Universe and everything according to Me!
(>")> <("<)

onsdag 20 januari 2010

To diet or not to diet, thats the question!

Som jag nämnt tidigare så har jag helt otroliga vänner.
En utav dem kommer möjligtvis sponsra min resa till Kapstaden! Helt sanslöst!
Nu är det ju inte helt klart ännu men ÄNDÅ!

Men skulle det nu bli så, så är ju självklart livet ändå inte frid och fröjd. Nej så enkelt får det ju inte vara.
Nu uppstår då isf följande problem;
Bröllopsgästerna kommer bestå utav typ 90% modeller!

Så jag har två alternativ.
1. Tok banta i två och en halv vecka och hoppas att jag hinner tappa åtminstone 5 kilo på den tiden.
2. Ta på sig rollen som den knubbiga MEN roliga tjejen.

Hmm...

Borde satsa på alternativ nummer ett. Tok banta och packa med skyhöga klackar.
Ok, visst... jag har varit i modell branchen jag med men det är ett par år sen nu, och jag har lagt på mig åtminstone.. nej jag vill inte ens erkänna min siffra.

Och bara för att plåga mig själv lite till så sitter jag och kollar Top Model. Great!!

Nej nu måste jag lägga all min energi på att komma på roliga samtalsämnen till min Kapstaden resa...

*suck*

1 kommentar: